tisdag, april 18, 2006

Påskturné

I helgen var det påsk och vi satsade på en riktig släktturne. I fredags åkte vi upp till farmor och farfar i Linköping. Jag sov nästan hela vägen i bilen, vilket var rätt skönt. Sedan skulle det visa sig att nästan varje gång jag vakande upp så var jag hos några nya släktingar eller kompisar. Det var jätteroligt att träffa farmor och farfar igen. Jag visade gladeligen upp alla mina trick och de såg rätt så imponerade ut - såklart!

I lördags hälsade vi på min faster Lotta och farbror Magnus och mina kusiner. Jag har inte träffat några kusiner förut så det var kalaskul! Min kusin Carolina var inte hemma, men jag lekte med Nike, Tuva och Emilia. Det är många tjejer i den här släkten...

På söndagen åkte vi till gammelmormor och gammelmorfar och där träffade jag mammas mostrar och kusiner. Man kan nästan säga att det är mina mostrar och kusiner eftersom jag inte har några egna mostrar. Moster Anneli har jag träffat innan, men inte Helena. Kusinerna Jennifer och Kevin var jättesnälla och lekte med mig, men varför måste alla släktingar bor i Långtbortistan för?!

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home