onsdag, april 26, 2006

Ett hav av bollar

Till pappas stora förtret har jag fått ett helt bollhav! Mamma och mormor tyckte att jag måste ha något att öva min simning i och eftersom det fortfarande är för kallt för att bada på riktigt så fick det bli ett bollhav. Hur många bollar det är? Räkna dem så får du se!

Bollhav är bra, men får inte glömma att lära sig simma på riktigt och det gör jag på Miniplask. Nu har jag lärt mig att dyka! Inte bara själv utan på mammas rygg när hon dyker under vattnet. Dessutom kan jag nästan simma med flytpuffar på armarna. I början svängde jag bara fram och tillbaka som en gungstol, men nu håller jag balansen riktigt bra. Knepet är att röra på benen.

2 Kommentarer:

At 4/5/06 20:45, Anonymous Anonym said...

Hej Mille!!

Det där med bollhav låter superkul, jag har tipsat mormor och morfar om det.

Kul att leka med dig nu när du är så duktig på att gå!

Kram Tindra

 
At 15/5/06 13:16, Anonymous Anonym said...

Hej Mille!

Pappa sitter just nu på kontoret och saknar dig.
Ha en jättebra dag!
Puss!
//Pappa

 

Skicka en kommentar

<< Home